25 maj 2009

What's new?

Idag har Viveca shoppat loss. Hon fick gå ner en storlek i både tröjor och byxor. Dessutom håller vigselringarna på trilla av - det här kan bli ett dyrt äventyr!

Jag har fått ett utkast på texten som ska publiceras i Fitness. Den handlar om Viveca och hennes PCOS och jag är med på ett hörn och berättar hur jag lagt upp hennes kost med tanke på detta. Håll ögonen uppe så du inte missar detta! Kommer i nummer 8 eller 9.

Och så dagens knäppaste. Viveca har i hemläxa att gå 10000 steg om dagen utöver träningen. Nu har jag också blivit involverad i stegandet. Jag tävlar nämligen mot hennes man. Vi går i två veckor, och förlorar han så måste han köpa en cykel till Viveca. Så hon kan ut och tuta med mig på landsvägarna. Så håll en tumme för mig snälla, cykla är ju perfekt nu när det är sommar och allt. Då kommer hon cykla från några kilon till (så han får köpa nya ringar också...).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar