04 maj 2009

Utmanad!


Idag gick Viveca vårruset. Av picknicken efteråt fick hon min välsignelse att äta kalkonrullar med ost. När hon kom hem hade hon en utmaning i mailboxen:

Vårruset version 2010 ska du springa tillsammans med mig :) Heeeeela vägen. Förutsatt att foten blir bra.
Du får ett halvår att läka foten och sen ett halvårs löpträning till den optimala vårruset-formen. Jag lovar att piska dig i Vikenskogen. Och när jag inte kan så skickar jag barnen efter dig :)
Är du med?


Och så svaret:

Hej. Klart jag är med. Blev faktiskt sugen på att prova springa när jag kom dit. Så visst antar jag utmaningen. Vi ses imorgon. //Viveca utmanad.

Coolt! Nu väntar vi bara på fotskrället!

1 kommentar:

  1. Vad kul! Bra att ändå promenera idag, med tanken på foten. Man är så beroende av sina fötter, så inte vill man ha ont!
    Håller en tumme inför vägningen i morgon! :o) Spännande!

    SvaraRadera