01 juni 2009

Nya mål

Eftersom Vivecas första delmål redan uppnåtts fick vi revidera lite. Det här är målen jag mailade henne:

1) Viktmål: under 90 kg per 31/8
2) Löpmål: ta dig springande genom vårruset maj 2010
3) Cykelmål: kävlingetrampen (75 km) den 5/9 under 3 timmar och 15 minuter…

Vivecas svar:

Vad gäller mina mål så ska det bli spännande och utmanande. Ser fram mot den 31/8 och kanske kan mitt totala mål ligga någonstans runt nästa sommar isåfall. Ser även fram mot mina fysiska utmaningar, ska bli kul.

Alltid lika positiv. Så idag kom ett sms där hon berättat om sin premiärrunda på cykeln, i för små skor på en för liten cykel. 55,6 km på två timmar och 15 minuter. Inte illa. Fick genast revidera cykelmålet, annars blir det för lätt:

Nytt cykelmål: Kävlingetrampen på under 3 timmar! Go go go!

2 kommentarer:

  1. Jag tror att man får revidera cykelmålet ytterligare för hon är en j...... på att cykla. Ja hon är det på mycket annat också men mest på cykling

    go go Anki

    SvaraRadera
  2. Anki - jag kan ju inte sätta målet så högt att jag själv inte hänger med :) Skämt å sido, tiden får säkert revideras fler gånger, men vi börjar så här.

    Härligt att hon har sånt stöd!

    SvaraRadera