31 augusti 2009

Och så lite svar...

Här kommer Vivecas svar på de första frågorna som trillat in. Fortsätt gärna att bomba henne med frågor!!

1. Är du förvånad över dina framsteg?
Ja, jag är förvånad att det varit så lätt som det varit! Men jag har ju haft professionel hjälp så det har ju hjälpt.

2. Vad har varit största utmaningen?
Det har nog varit att hitta den rätta balansen på vad jag ska äta, jag behöver ju energin och den ska ju komma någonstans ifrån. Annars var Laholm (totalt ca 40 mil cykling fördelat på tre dagar) en stor utmaning för mig där gubbarna satt på mina axlar och krigade om jag skulle fortsätta eller inte. Glad idag att jag fortsatte.

3. Hur går dina tankar inför framtiden?
Det bubblar fullständigt i huvudet på mig. Jag har ju kommit halvvägs och jag vet att jag klarar resten också. Bara att kavla upp ärmarna och fortsätta. Det är ju bara jag själv som kan fixa det, med lite hjälp.

4. Vad har varit största förändringen?
Planering, vi är nu så planerade så hjärnan kan vila lite mellan varven. Att jag nu kan gå in och köpa kläder som JAG vill ha och inte för att jag måste ha kläder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar