04 november 2009

Det kom ett mail...

Tjenare.
Jag tror jag blivit knäpp men jag sitter faktiskt och på allvar funderar över om jag ska anmäla mig till Broloppet. Det finns dock ett problem och det är att man ska ju anmäla en ungefärlig tid man tror det kommer ta. Jag har ingen aning!!! Ca 55 minuter på en mil i söndags men vad kommer det dubbla att ta om sex månader??? Vad tror du, jag behöver lite hjälp.
Är jag knäpp, eller?

Ha det bra, Viveca


Och vad svarar man på sånt?

Klart tjejen är knäpp! Men vad tusan, hon fixar det galant.

Run Viveca run!

2 kommentarer:

  1. Superknäppt! Och sååå roligt! Lycka till /malin

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig blogg och vilken bra vän du verkar vara!!! Jag har exakt samma problem,tränar mycket och ofta men står ändå och stampar på samma vikt...jag blir aldrig slank och vågen rör sig inte en millimeter...Jag vet varken ut eller in då detta har pågått i snart 10 år och jag mår sannerligen inte bra av det iheller..

    SvaraRadera